Virtus Concept Workout of the Day

Στο σημερινό πρόγραμμα το ρολόι κυλάει 18 λεπτά ασταμάτητα αλλά χωρίζεται σε 3 μέρη (η διάρκεια του χρόνου).

απο 0 μεχρι το 6′ , απο το 7′  μεχρι το 12′ και τέλος απο το 13′ μεχρι το 18′.

warm up

500 m run

30” plunk (στουσ αγκώνες)

6 push ups

40″ arch position

10 Down ups

όλα αυτά * 2 φορές

Tips

το πρώτο εξάλέπτο είναι για μέγιστους γύρους από τις 2 ασκήσεις

το δεύτερο εξάλεπτο είναι μέσα στο λεπτό πρέπει να εκτελέσεις και τις 2 ασκήσεις.

και το τελευταίο εξάλεπτο είναι μία σκάλα όπου κάθε φόρα ανεβάζεις κατά 2 επαναλήψεις τα down ups

Φρόντισε να εχεις σωστή διαχείριση στις δυνάμεις σου και στις ανάσες σου.

https://www.youtube.com/watch?v=B3jLmb7dWLY

https://www.youtube.com/watch?v=6kALZikXxLc

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.